2010-11-19

the botten is nådd

onsdag.
På onsdagen gjorde jag typ samma saker som på måndagen fast med sällskap, vilket gjorde det hela mycket roligare.
Jag, min nästkusin Peta och hennes kompis Steven åkte till South Bank. Först blev det bad och solning vid poolen med sand omkring. Sen åkte vi CityCaten, som ar en båt på kanalen,  till ett annat ställe som hette något på B.  Där åt vi i alla fall Sushi Train och begav oss sedan till bion for att se "skyline". Nu även med sällskap av Petas pojkvän Michael. Filmen var val inte jättebra, man hade i princip sett allt som hände redan  i trailern, men det ar ju alltid mysigt med bio.
Jag spelade lite Timbuktu for Steven på CityCaten. Han var helt såld och lyssnade typ resten av dagen. Hah. Dessutom var han ett stort fan av McAnzak. Den australienske Hiphoparen som delade ut gratis hamburgare och som jag sedan träffade på baren i Manly, om ni minns. Lite kul!
Väldigt fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar