2010-11-10

Im so cool, Im so cool

Hej, hej!

Sitter har i Brisbane pa internetcafe med en dator som inte verkar sa pepp pa att ta emot min bilder. Men det ar lugnt. For mig i alla fall. Idag har varit en sadan dag da man ar ensam i folkmassorna. Klarar inte riktigt det. Eller, pa ett satt alskar jag det, att kunna kolla pa allt i min egen takt. Stanna, sitta pa en bank och studera manniskor. Ga runt i stora, svala  gallerier med modern konst. Men ibland blir det jobbigt. Ibland ater det mig inifran.

Emelie och Anna ar i Melbourne nu! Sa kul. Langtar lite till att aka dit och spendera mina sista veckor med dem. Det blir bra. Men det ar bra att vara har ocksa. Imorgon ar Lisa och Allison lediga och vi ska till stranden. Det blir fint det, jadaa.

Ta hand om er nu Sverigevanner. At ordentligt, sov ordentligt och var glada barn. Haha. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar