2010-11-16

young blood

Bilder fran min mysdag. (och nej, jag ar inte jattedeppig pa andra bilden, ville bara visa upp min fina frisyr, eller nagot.) Forutom mjuka, gnissliga sangar har jag agnat mig at promenader i den stekande solen och chicken-sandwich-atande. Sen sov jag lite till tills Natasha, sju ar, kom och vackte mig. Hon ar typ varldens sotaste. Nar jag fragade vilket hennes favoritdjur var pratade hon i en kvart. Nagot om att svarta hastar ar snabbare an vita, tror jag, jag var ganska yrvaken.

Efter lite skype med min fina syster med stor bla halsduk akte vi ivag for att kolla nar barnen i familjen skulle ha simrace. Det blev ingen connect group namligen. Men det var kul med simrace ocksa. Jag hjalpte till i kiosken och salde "lollies" till alla barnen och hoppade hopprep med Natasha och hennes kompisar.

Annu lite senare kopte vi glass (jordnotssmor och choklad..mmm..) och kollade pa nagon Australiensk sapa som Peta och Michelle ar lite beroende av. Och nu ar jag har i sangen igen, sjukt sugen pa att sova. Det blir nice.

Godnatt finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar