2010-11-16

when I ruled the world

Wohoo, nu kollar ni med avundsjuka blickar va dar ni sitter i era kalla hus med kalla fotter. Moahaa. Kolla jag har sand, jag har sol, jag har fargglada naglar och lite solbranna. Haha. Detta ar i alla fall tva bilder fran igar da jag spenderade dagen i South Bank. Dar finns det som en pool med sand omkring mitt i stan. Mycket praktiskt nar det tar cirka en timme att ta sig till kusten dar vagorna foroker ata upp en. Sa jag badade och solade lite. At sushi till lunch. For jag hittade ett bra sushistalle! Ett sushi-train dar sushin aker runt pa ett rullband pa sma tallrikar sa far man plocka vad man vill ha och betala sen. Riktigt frascht och gott. Lite risk att man lagger 150 kronor pa sushi bara, men vad gor det nar bion kostar 40 spann? Yep, for jag var pa bio ocksa. Flydde solen och kollade pa Social Network i nagra timmar. Innan det blev lite mer solning tills Lisa kom och hamtade mig. Har dock lyckats klara mig hela resan utan att branna mig. Solkram heter det,  (och extremt molningt/regnigt Australienvader..).

Nu bor jag hos Michelle och Lee som bor typ fem minuter fran Lisa och Aaron dar jag bodde innan. De har tre barn, 7, 13 och 16 ar tror jag. Idag hade jag egentligen tankt aka in till stan eller nagot. Men kande nar jag vaknade imorse att jag verkligen inte orkade. Sa nu blir det latdag istallet. Ligger min stora sang men fargglada paslakan och har det bra. Iphonen shufflar runt lite musik for mig och laptopen jag fatt lana ar snabb. Sen vid 17.30 ska jag skypa med lillasyster innan jag aker pa connect group med Ally och Robbie. 

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar