2011-07-28

jag somnade den natten i tron på att allt var en del, i en kärlekshistoria. Men det visade sig dagen därpå att jag hade gjort fel när jag gav dig en gloria.








                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Hej. Bilderna är från Ystad när jag köpte godis i sötaste Hello-Kittyburken. Jag är så lättpåverkbar. Bara det finns fina burkar att köpa godiset i måste jag bara. Samma sak hände på Hemmakväll för någon vecka sedan.

Och, och vet ni, OM EN MÅNAD FLYTTAR JAG!! Galet! Det börjar slå mig nu. Fick lite oh-my-God-jag-flyttar-om-en-månad-panik i veckan. Men nu känns det bättre, mer taggat.

Jag börjar uppskatta allt i min vardag lite extra nu när det snart är över. Som att vakna rufsig i min säng. Ligga kvar lite och skriva för att sedan tassa upp i köket barfota och göra te. Sitta med syster och varsin dator och skratta åt allt och sjunga med i musiken på itunes. Tänka, "snart borde jag ringa Emelie". För vi ska ju ses idag, och imorgon. Eller som vi skrev på facebook:

Marlene Lindgren Jaa! Jag bokar dig torsdag och/eller fredag för då är jag ledig :)

Emelie Montgomery  Japp, torsdag OCH fredag!!



4 kommentarer:

  1. Ååh, vart skulle du flytta? jag kommer verkligen att SAKNA dig :( men vi kommer väl ändå att ses igen?<3

    Kram Kram lusse

    SvaraRadera
  2. AAAAAAH. Kommer sakna dig ju :( Men du kommer ha jättejättejättejättekul, minst. Puss

    SvaraRadera
  3. Jag ska gå en bibelskola i Örebro så jag flyttar dit :) ska bo på internat på skolan. Klart vi kommer ses igen! Jag kommer hem på loven och sådär ju :) söta Lusse <3


    haha, lilli, lovar att ha minst så kul. puss

    SvaraRadera
  4. Vad roligt :) åh, vad bra.
    kram Kram Lusse :)

    SvaraRadera