2011-07-21

album


När jag fyllde tjugo, då för några månader sedan, fick jag ett fotoalbum av Frida och Emilia. Ett väldigt fint, mintgrönt och blommigt sådant. Tänkte redan då att "det ska jag spara till Burundibilderna!". Nu är det fullt av Burundi-bilder. Tvåhundra ungefär. Lite såhär ser det ut: 
 

Jag beställde bilderna från fujifilm. För normal albumstorlek  kostar fotona 65 öre styck plus 29 kronors frakt. Riktigt bra pris! Dessutom kom de dagen efter jag beställt dem (!) och hade fin kvalitet och bra färger.

Det är nästan lite retrokänsla att kunna bläddra bland sina bilder i fysik form nu för tiden. Känner att jag redan kan glänsa med mormorshistorier om analoga kameror och freestyles som jag hade "när jag var liiten" för den yngre delen av befolkningen. Galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar