2013-10-25

jag är en storm från ingenstans

Lördagen hos Annie inleddes med lyxfrukost. Pannkakor med kanel-och-smörstekta äpplen och ångande varmt te till. Dröm. 
 Syster var söt och glad iklädd sin favoritfärg.
 Jag hade nyduschat hår och rödaktigt ansikte, men ni kan väl få titta på mig ändå.
Efter frukost åkte vi in till Anebys lilla second hand-affär. Jag fyndade uppslagsverk med fina kartor och bilder att pimpa rummet med för 1 krona styck och en tröja för 10 kronor som ska sys om lite. Det bästa är ändå ocoola second hand-affärer i småstäder. Det är där de bästa fynden och sötaste tanterna och gubbarna finns.

Efter lunch, mys med Annies bibelskolevänner och en promenad åkte jag bussen till Jönköping för att träffa Stina. Vi har bara setts jättekort sen Peru så var fantastisk att vara tillsamman igen. Vi åt finmiddag i köket och avslutade sen kvällen med ranchchips med ranchdip i sängen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar