2014-01-09

jag går inte isär när jag går med dig

Så var jag visst tillbaka här. Hej. Hoppas i har det bra där ute i vintersverige och inte låter mörkret äta upp er. Sen sist har jag haft ett långt lov, nästan tre veckor totalt. Jag har hunnit med kompismys, familjemys, jobb, filmtittande, pusslande, fika, mellandagsreashoppande, tentaplugg med mera och bara haft det skönt.

En dag var jag och Emelie i Köpenhamn. Det är ju egentligen vår sommartradition men eftersom det inte blev i somras fick det bli nu istället. För att ändå få sommarfeelings åt vi china box på en bänk.
Emelie hade snygga skor på sig.
Efter att ha gått runt en lång stund och handlat bland annat lakritste och guldig och silvrig tejp gick vi på café. Dags för läppstift tyckte Emelie.
Vi drack lattar och pratade i värmen.
Och så tog vi tåget över sundet hem igen efter en fin dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar