2014-01-30

jag tror när vi går genom livet att allt det bästa inte hänt än

Kära Stina var i Göteborg i helgen. Vi sov tre nätter halvt på varandra i min elefantpåslakanbeklädda säng. Där emellan blev det goda frukostar, bohnanza på mitt golv, inflyttnings/förlovningsfest hos Sara och John, gudstjänst och en dag på stan. På stan fanns det fanns en tulpanaffär som vi bara var tvungna att fotografera.  
 Så gick vi till ett café i Haga som hade en fantastisk kristallkrona och delade på en macka och en våffla.
På måndagen innan Stina åkte hem passade vi dessutom på att boka en resa. Till Israel! I maj blir det, direkt efter jag haft min sista examination för terminen och elva dagar framåt. Ser så mycket fram emot det. 

1 kommentar:

  1. Blir alltid så glad, när jag läser dina inlägg. :D
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera