2012-07-06

Orden ekar hennes röst


 Hej!

Marlene åker och hälsar på Götabro-vänner imorgon efter jobbet och är nu fullt upptagen med att packa sin snygga kamelskinnsväska och därför har jag, Emelie, fått äran att debutera som gäst-bloggare här idag.

Eftersom det här är Marlenes blogg och inte min så tänkte jag inte skriva något om mig själv eller mitt liv utan om hennes, flickan som jag tycker så väldigt mycket om. Efter en dag på jobbet styr den här flickan stegen mot bantorget där det dricks frappinos i solglasögon och turkosa naglar. Själv ansluter man till partyt lite senare och missar såklart både kaffe och destination men vad gör det!? Vi går runt ett kort varv på stan och åker sedan i samlad trupp mot systrarna Mattsons hem (med kort och inte särskilt trevligt stopp på grund av motorhaveri) där det bjuds på supersmarrig gorgonzola-kyckling och smulgubbar och kaffe (Äntligen!!) En sån där mysig dag då man gör mest ingenting men har så trevligt ändå!

Tack och hej
//Emelie

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder!
    Hoppas att Marlene får en trevlig dag imorgon tillsammans med sina vänner! :)

    SvaraRadera
  2. Tack för gästbloggandet min allra bästa Emelie!

    SvaraRadera