2012-07-04

you hold your head up, your head up high, like you think I do


Godkväll vänner! Jag sitter i min soffa, mosig efter att mest ha vilat sedan jag kom hem från jobbet. Somnade först en stund i gräset och förflyttade mig sedan till sängen med jordgubbar och boken shantaram som får mig att sakna Indien och resor över huvud taget. Är nog bra att vila. Ikväll blir sista kvällen på ett tag som jag har tid med sådant som att sova i gräs. I helgen ska jag nämligen åka upp till Vimmerby för att träffa Lina och Hanna och nästa vecka ska jag hälsa på i Johannas sommarstuga på Österlen. Så bara roliga saker som tar upp min tid! Tänkte inte jobba ihjäl mig eller så.

Hum, ja. Men nu ska jag nog slopa vilandet för ett tag och ge mig ut och springa en runda i sommarluften. Så hurtig är jag! Eller försöker vara i alla fall.. 

1 kommentar: