2012-07-21

Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej

Godmorgon vänner! Jag sitter på bussen till jobbet med henna på vänster handflata och handrygg. Indien möter Sverige liksom. Som om resan plötsligt känns mer verklig när jag sitter här på min vanliga 166:an-buss i vanliga Sverige-kläder fast med den karaktäristiska henna-doften i mina näsborrar. För ja, vi målade henna igår. Jag, Mirjam, Louise, Ellinor, Veronika, Ylva och Annie. Satt på terassen hemma hos oss med tända ljus, musik, henna-tuber och till och med prickar i pannan.

Idag efter jobbet åker jag ut och far igen. Ska till Småland, som vanligt, denna gång på en sommarfest hos Johanna och hennes bror Simon. Så bilder från igår och från helgen kommer antagligen på måndag.

Verkligen händelserik sommar det här! Men jag gillart.

2 kommentarer: