2012-07-26

Västkusten


Såhär såg det ut sist jag var på Tjörn. Det var sommaren 2009 och jag och familjen hyrde ett litet hus i Skärhamn några dagar och badade bland maneter, gick promenader och var på något museum. Sista bilden är från när jag och Annie klättrade upp på ett berg med så fin utsikt och satt där hela kvällen och såg världen uppifrån.

Imorgon ska jag till Tjörn igen, för andra gången i livet. När vi kom tillbaka till Götabro från praktiken började det pratas om "vecka 30 på Tjörn", nästan som en Götabro-reunion. Och nu är vi här, det är vecka 30 och jag ska till Tjörn. Tiden går allt bra fort, fast långsamt på samma gång, sådär som den brukar. Så imorgon jobbar jag min sista dag på Erikshjälpen för i sommar och ska sen ut och åka tåg igen.

Imorgon efter halv tre kan man säga att jag är ledig tills jag kommer på vad jag ska göra med mitt liv. Hehe. Nej, men ska försöka jobba någonstans hemma i Lund i höst. Få landa hemma efter all tid iväg och förhoppningsvis få en snilleblixt om vad jag vill plugga och sen flytta någonstans och plugga till våren. Eller så blir det på ett helt annat sätt.

Nu måste jag sova! Hörs när jag är hemma igen.


2 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder från Tjörn! Vart ligger det någonstans? :)

    SvaraRadera