2011-12-31

november 2011

I början av november var jag trött på allt och ville mest hem.

" Förlåt att jag inte bloggat på ett tag. Ibland orkar man bara inte. Vet inte om det är hösten eller vad det är. Men allt känns tungt. 
Jag åker i alla fall hem i helgen. Ska bli riktigt skönt. Bokade biljetter igår. "

Så jag var med saknade människor och samlade ny kraft. 
Och åkte jag tillbaka igen
Lite gladare och piggare fotade jag en hjärt-björk och var med fina klassen. 
Helgen efter var jag hos Ylva i Borås. Definitivt en av höstens bästa helger. 
Vi var på stan, myste på Ylvas rum, gick till kyrkan och var ute och åt en kväll för att fira att Ylva fyllt tjugo. Och jag blev förälskad i Borås. 

När jag kom tillbaka till Götabro började vår två veckor långa praktik. Först fick vi på den sociala profilen hjälpa till på olika ställen i Örebro och sen åkte vi allihopa till Stockholm. 
Medan de andra skulle fortsätta sina praktiker på olika håll stannade jag, Lina, Johanna, Ida och Rebecka kvar i huvudstaden. Vi praktiserade en vecka i St:a Clara Kyrka. Delade ut mat till hemlösa och missbrukare. Lärde oss massor. På kvällarna hängde vi i vår lägenhet och åt nudlar med beanaisesås och kollade på Mia&Klara-klipp eller var på stan. Riktigt bra vecka!
Väl tillbaka på Götabro avslutades november med att vi var och såg Breaking Dawn på bio, hur många som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar